خرید اس کچ آپ 8 sketchup8(اورجینال)
نوشته شده توسط : mohammad

اس کچ آپ 8 sketchup8(اورجینال)


خرید اس کچ آپ 8 sketchup8(اورجینال)


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته عمران و نقشه کشی

Google SketchUp حقیقتا سریع ترین و در عین حال ساده ترین نرم افزار برای طراحی و سه بعدی کردن ساختمان تا به امروز است.قابلیت های ویژه این نرم افزار در زمینه نمایش پرسپکتیوهای انسانی و... طراحان را به خود جذب کرده است.

گوشه ای از قابلیت های Sketchup 8 در ذیل آمده است:
ساده تر شدن نرم افزار برای یادگیری و شروع آن
ما یک سری Smart Object با نام Dynamic Component ایجاد کردیم که کار کردن با آن برای افرادی کا تازه به مدل سازی روی آورده اند بسیار ساده است.
ساده تر شدن به اشتراک گذاشتن کار شما و همیاری با دیگر افراد
ما یک لینک بهتر بین SketchUP و دنیای 3D ایجاد کرده ایم.ساده تر شدن انتشار مدل شما و همجنین استفاده از آن در 3D Warehouse!

این برنامه بر خلاف سایر برنامه های 3D نیاز به منابع سیستم کمتری دارد و در کامپیوترهای متوسط از لحاظ سخت افزاری هم قابل اجرا هست. با ظاهری ساده و کاربر پسند ارتباط خوبی را با افراد تازه کار ایجاد می کند و مثل همیشه نتیجه یک پروژه موفق از شرکت Google است.یکی از اهداف اولیه ایجاد این نرم افزار تهیه مدل سه بعدی از کلیه مناطق روی کره زمین برای نرم افزار Google Earth بوده ولی به تدریج بر امکانات نرم افزار اضافه شده و اکنون کم کم بین حرفه های سه بعدی جایی برای خود دست و پا کرده است.در این نرم افزار می توانید با انواع دوربین ها کار کنید و مدل ها را با بهترین کیفیت رندر کنید. قابلیت ارتباط با نرم افزارهای قدرتمند ادیتور گرافیکی مثل فوتوشاپ جهت استفاده از Pattern های حرفه ای و سایر امکانات فراوان گرافیکی فوتوشاپ و ... امکان پذیر است. البته برای استفاده از کلیه امکانات جانبی باید plug-in ها و نرم افزارهای thirt party مورد تائید Google را از سایت اختصاصی این برنامه دانلود و نصب کنید.همچنین این نرم افزار مدل های برنامه 3D STUDIO MAX رو هم پشتیبانی کرده و می تواند مدل های ساخته شده شما رو به برنامه قدرتمند Google Earth انتقال دهد.
1CD

فروشنده: پول دارا

قیمت: 2,500 تومان

درصد :40

خرید اس کچ آپ 8 sketchup8(اورجینال)



خرید ۲۰۰۰۰ اثر برجسته هنری اورجینال
خرید آموزش ربان انگلیسی پیش از خواب
خرید آموزش ژیمناستیک
خرید PHP with MySQL Essential Training_Lynda_ PHP آموزش




:: برچسب‌ها: خرید , اس , کچ , آپ , sketchup , اورجینال ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: